1

Blog

Sosyal Medya Sosyal Medya Yönetiminde Kullanılması Gereken Kanallar

Sosyal Medya Yönetiminde Kullanılan Kanallar

Sosyal medya ve sosyal medya yönetiminin uygulanması ,kurumlar için artık elzem olmuştur. Çünkü; Sosyal medya yönetiminin en büyük amacı marka bilinirliğini artırmaktır. Ama bu ne anlama geliyor ve nasıl yapacağız? Bunların nasıl yapılacağına gelecek olursak önceki makalelerimizi incelemek isteyebilirsiniz. Buradan sosyal medya yönetimiyle ilgili önceki makalemize gelerek kolayca öğrenebilirsiniz.

Sosyal medya yönetimini öğrendiğimizi varsayarak yeni bir konuya gelebiliriz.O konu da sosyal medya yönetimi yaparken hangi sosyal medya mecralarını kullanmamız gerektiğidir.Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ne kadar çok sosyal medya platformu kullanırsak o kadar çok tanınabilirliğimiz artacaktır.Ama biz burada en önemli sosyal medya mecralarına değineceğiz..

Öncelikle Facebook ile başlayalım..

Facebook: Dünyada milyarın üstünde, Türkiye de ise 35 milyon kullanıcısı olan facebook bizim için avantajlı bir platform olacaktır. Kolay gruplaşabilir ve paylaşılabilir yapısıyla facebook bizim için olmazsa olmazdır. Birçok insan facebook platformunu kişisel olarak kullanıyor ve aynı zamanda kurumsal hesaplarında varlığı bir hayli fazla ama neden?
Çünkü;

  • Facebook sayesinde hedef kitleyi bulup onlara uygun olarak fotoğraflar, videolar , yazılar ve kampanyaların paylaşımını yapabiliriz.

  • Facebook ile hedef kitlenin ihtiyaçlarını ve görüşlerini öğrendikten sonra ona uygun paylaşımlar yapabiliriz.

  • Hedef kitleye göre reklam vererek daha verimli kullanım deneyimine sahip olabilirsiniz.
Peki ya Twitter..

Twitter: Anlık yapabildiğimiz ve görebildiğimiz paylaşımlarla twitterda en önemli platformlardan birisidir. Bir iletişim mecrası olan twitter aynı zamanda firmalar için bir pazarlama aracı olmuş durumdadır. Twitter milyonlarca kullanıcısıyla, kullanıcıya yaşattığı deneyimle ne kadar önemli bir sosyal medya mecrası olduğunu bizlere kanıtlamıştır. Twitter’ı etkin kullanmanın avantajları şöyledir;

  • Kendi içeriğinizle ilgili hesaplar ile takipleşip, etklileşim kurarak marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

  • Twitter ile birlikte rakiplerin ürünlerini, kitlesini ve stratejilerini takip ederek ona uygun paylaşımlar yapabiliriz.

  • Hızlı bilgi alışverişiyle her bilgiye daha kolay erişim sağlar.

  • Web sitenizi biografinize koyarak kullanıcıların anasayfanıza gelmesini sağlayabilirsiniz.
Sırada LinkedIn var.

LinkedIn: Bu platform iş arayanlar ve iş verenlerin aracılığını yapan bir mecradır.100 milyonu aşkın kullanıcısıyla dikkatleri çeken Linkedin önemli bir sosyal medya mecrasıdır.Neden mi önemli dediğinizi duyar gibiyim.

  • Linkedin sayesinde kendi sektörünüzle ilgili arkadaşlar edinebilirsiniz ve iletişime geçebilirsiniz.

  • Bu platformla profesyonel CV’nizi oluşturup sizi tanımalarını sağlayabilirsiniz.

  • Bulmak istediğiniz hedef kişilere ulaşabilirsiniz.

Son olarak şuna değinmek isterim. Sosyal medya mecralarından gelen ziyaretçilerin sayfada bulundukları süre göz ardı edilemeyecek kadar fazladır.Bu da sosyal medya yönetiminin önemini vurgular.

AORA olarak sosyal medya yönetiminizi sizin için en etkin bir şekilde uyguluyoruz. Buradan sosyal medya yönetimi için uyguladığımız adımları inceleyebilirsiniz. Buradan ise referanslarımı inceleyebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler..

Facebookta Paylas

Yeniliklerden haberdar olmak için
E-Bülten'imize üye olun.